• Str Popa Savu, nr 16, et 2, Sector 1, Bucuresti
  • office@softpepper.ro
  • +40372 129 290
  • +40372 871 749
Soft Pepper / produse / 365ticketing - sistem ticketing|tichete suport clienti|

365Ticketing - Sistem ticketing|Tichete suport clienti|

365Ticketing - Sistem ticketing|Tichete suport clienti|

365Ticketing - Sistem de ticketing saas, versatil, ce poate fi folosit ca software de ticketing, sistem helpdesk sau ca sistem de management al incidentelor

365Ticketing functioneaza ca un program ticketing ce rezolva urmatoarele probleme:

Dificultate in solutionarea prompta a incidentelor si in respectaea deadline-urilor

Distributie inechitabila a sarcinilor de lucru catre personalul responsabil pentru rezolvarea tichetelor

Nivel scazut al satisfactiei si loialititatii userilor finali

Prezenta erorilor umane in raportarea activitatii si productivitatii personalului responsabil de tichete


Beneficii furnizate de sistemul de ticketing 365Ticketing:

  • Eficienta operationala datorita reducerii costurilor si rezolvarii tichetelor in timpii contractuali agreati
  • Satisfactie si loialitate superioara a userilor finali datorita optimizarii timpului de raspuns, a comunicarii  si a transparentei in ceea ce priveste procesul de rezolvare a tichetelor
  • Distributie echitabila a sarcinilor de lucru alocate catre departamentul de helpdesk IT sau personalului responsabil cu rezolvarea tichetelor si o mai buna monitorizare a activitaii si productivitatii acestora
  • Rata redusa de repetare a incidentelor

 

Sistem de management al incidentelor
Solutie de ticketing

Software-ul de ticketing 365Ticketing optimizeaza procesul de rezolvare al incidentelor, conform termenilor agreati cu partenerii (SLAs). Ulterior crearii tichetului asociat cu incidentul, acesta este alocat automat catre personalul responsabil, care este notificat prin email. Durata interventiei este monitorizata de catre programul de ticketing si aprobata de catre beneficiarul final, pe baza acesteia fiind emisa factura catre client. Multitudinea de rapoarte din sistemul de ticketing va ofera posibilitatea de a analiza cauzele incidentelor si de a reduce rata acestora. Imbunatatirea timpului de reactie si a productivitatii angajatilor dumneavoastra poate fi obitnuta prin intermediul rapoartelor si istoricului continute in aplicatia de ticketing SaaS.

 

Sistemul de ticketing 365Ticketing contribuie la cresterea productivitatii, facilitand raspunsul rapid si rezolvarea tichetelor conform termenilor contractuali agreati (SLAs). Setul de automatizari  al programului de ticketing permite ca emailurile sa fie automat transofrmate in tichete. Acestea sunt de asemenea alocate in mod automat  personalului responsabil, luand in calcul gradul de incarcare cu sarcini de lucru al acestuia. Productivitatea angajatilor responsabili de rezolvarea tichetelor este mai usor de monitorizat prin intermediul urmatorilor indicatori de raportare: numar de tichete rezolvate, timpul de rezolvare, numarul de deadline-uri depasite, etc. Nivelul satisfactiei si al loialitatii utilizatorilor finali este mai mare datorita optimizarii timpului de raspuns si a unei comunicari mai bune. Prevenirea incidentelor si a reclamatiilor recurente este posibila prin intermediul analizei cauzei declansatoare si a setului bogat de informatii de business.  

Avantajele oferite de functionalitati ale sistemului de ticketing 365Ticketing:

Atribuirea automata a tichetelor catre personalul desemnat cu desfasurarea activitatii de suport, tinand cont si de gradul de incarcare al responsabililor de tichete.

Calculul automat al deadline-urilor pentru rezolvarea tichetelor, in functie de programul de lucru al fiecarui responsabil de tichet

Respectarea timpilor de executie prin trimiterea de alerte si notificari inainte de expirarea termenelor limita

Economie de timp si resurse prin eliminarea operatiunilor de atribuirea manuala a tichetelor in sistemul de ticketing SaaS

Imbunatatirea comunicarii cu user-ul final prin intermediul notificarilor cu privire la statusul tichetului si a primirii unui feed-back

Imbunatatirea procesului de evaluare al personalului responsabil de rezolvarea tichetelor, pe baza numarului de tichete rezolvate, timpului de rezolvare,  respectarii deadline-urilor, etc. Reducerea timpului necesar întocmirii de rapoarte lunare legate de programul şi activităţile acestora precum si optimizarea timpului lor de lucru si al proceselor de planificare

Determinarea domeniilor care necesita imbunatatiri in functie de tipurile de incidente si de frecventa lor. Stabilirea unor actiuni corective.

Calculul timpului alocat rezolvarii incidentelor sau taskurilor de proiect, facilitand emiterea devizelor si facturarea.

Pentru un live demo al 365Ticketing, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact sau numarul de telefon +40 372 129 290

Adresa
Telefon
Fax
Urmareste-ne